Onze opleidingen op afstand zijn zo flexibel mogelijk opgemaakt, zodat je ze zo goed mogelijk met gezin en werk kunt combineren. Klaar voor de start?

Dit handige achtstappenplan legt je uit hoe je je studie op afstand bij ons start:

  1. Je schrijft je online in en je ontvangt een mail met de bevestiging van je registratie.
  2. Je inschrijving wordt verwerkt en je ontvangt inschrijvingsdocumenten, factuur, studentenkaart en informatie om in te loggen op onze systemen.
  3. Je activeert je studentenaccount via de activatiepagina.
  4. Je kiest je ISP (individueel studieprogramma) door opleidingsonderdelen (vakken) aan te duiden die je wil opnemen in het KU Loket.
  5. De studie- en trajectbegeleider keurt je ISP goed (of contacteert je bij een probleem)
  6. Eenmaal de opleidingsonderdelen in je ISP staan, zie je die verschijnen in Toledo. Voor elk opleidingsonderdeel kun in ons leerplatform ook de studiewijzer van het opleidingsonderdeel vinden met alle uitleg rond het vak en extra materiaal (oefeningen, fora, voorbeeldexamen...)
  7. Je kunt via onze webshop je cursussen (digitaal of afgedrukt) en boeken bestellen
  8. Je begint de opleidingsonderdelen te studeren en kunt intekenen voor een examenmoment via ons examensysteem Square.

Wil je in de loop van het academiejaar opleidingsonderdelen bij opnemen, dan laat je dit weten via een mailtje aan de studie- en trajectbegeleider en dan kun je weer stappen 6 tot en met 8 doorlopen voor de nieuwe opleidingsonderdelen.